ZLATÝ KLINEC 2021 a 3 výnimočné reklamy

Špičková reklama na Slovensku a práce svetovej kvality – to bol ZLATÝ KLINEC 2021.

Zlaty klinec banner

Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994. Vyhlásenie výsledkov ZLATÝ KLINEC 2021 sa udialo 24.9.2021.
Tú sú 3 výnimočné ocenené reklamy:

BEJBY BLUE

Klient: Tatra Banka
Agentúra: THIS IS LOCCO
Ocenenenia: Grand Prix, Zlatý klinec 2 krát, Strieborný klinec 4 krát

Ako zaujme najinovatívnejšia digitálna banka sveta generáciu zrodenú v digitálnej dobe?
Tak, že vytvorí ikonu digitálnej kultúry. Stvorili sme osobnosť. 100% digitálnu persónu ktorá nereprezentovala len inovatívnu značku ale všetky nekonečné možnosti, ktoré mladým digitálna doba ponúka. Bejby Blue je symbolom tých životov ktoré žijeme v online svete, ktoré sú často trochu iné od nášho života.

„Digitálny influencer nie je idea, je to kanál. Využívame vlastne animovanú osobu, aby sa prihovárala v mene značky vybranej cieľovej skupine.“
„Najzaujímavejšia bola celá jej tvorba z ničoho a následne čakanie, či ju mladí akceptujú. Vymýšľať to, aká bude, bola jedna z najpríjemnejších vecí na tejto práci.“
„Vždy keď príde dobrý nápad, človek si povie, že to je to najlepšie, čo som vymyslel. No tu som od začiatku vedel, že robíme niečo, čo je svetové. Vedel som, že to nikto na Slovensku ešte nerobil.“
Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ

 

POMÁHAME ZDRAVOTNÍKOM

Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Ocenenenia: Zlatý klinec v kategórii Duch doby – kreativita v čase korony

Slovak Telekom počas prvej vlny koronakrízy pomohol zdravotníkom. Ako poďakovanie im daroval na pol roka nekonečné dáta. Tento benefit klient potreboval atraktívnym a najmä neopozeraným spôsobom odkomunikovať. Výborný insight a správne trafené emócie bolo to, čo vyšvihlo túto prácu medzi najlepšie. ktoré vznikli počas pandémie.

 

KRAJ SVETA – Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš

Klient: Slovak Telekom
Agentúra: Socialists
Ocenenenia: Strieborný klinec 2 krát, Bronzový klinec 2 krát

Kampaň mala za cieľ prilákať do regiónu Košice cieľovú skupinu backpackerov a challengerov, ktorí namiesto destinácií a atrakcií tzv. prvej voľby vyhľadávajú skôr miesta, ktoré na prvých stránkach Tripadvisoru nenájdete.

Ako však súperiť s vyspelými slovenskými turistickými destináciami, zatiaľ čo Košický kraj s menej rozvinutou infraštruktúrou nemá nič „naj“? Nemá najvyššie kopce s lanovkami, akvaparky s najdlhšími toboganmi, najluxusnejšie reštaurácie a butiky v najväčších šoping centrách ani kopu ďalších lákadiel vyhľadávaných lokalít.

Našťastie, to je vlastne to najlepšie, čo našej cieľovke môžeme ponúknuť. Preto sme stavili na úprimnosť a odľahčeným zapamätateľným spôsobom urobili z regiónu Košice nedotknutý kraj hrdý práve na to všetko, čo v ňom nenájdete.

Všetky ocenené práce nájdete tu >>

 

Zdroje: internet, odborný časopis Stratégie