Nízkonákladová reklama pre malé firmy

Nemáme peniaze na REKLAMU.

Nemáme čas na REKLAMU – musíme robiť svoj biznis.

Nevieme ako robiť REKLAMU.

… ale predsa by sme ju chceli.

Ak máte malú firmu alebo v takej pracujete, asi viete, o čom hovorím.

V tomto článku vám chcem ukázať cestu von z tohoto labyrintu.

KROK č.1

Reklama pre malé firmy sa musí robiť ináč

Najprv si povieme čo je to „veľká reklama“ a „malá reklama“.

Denne ste bombardovaní „veľkou reklamou“ – čiže reklamou veľkých firiem – banky, poisťovne, mobilní operátori, veľkí distribútori potravín, liekov, elektroniky a pod. Vidíte ju v televízii, rozhlase, na billboardoch, internete.

Ak ste malá firma takmer nič z toho si nemôžete dovoliť, nič z toho, čo fungovalo vo veľkej reklame, nebude fungovať u vás. Hlavným dôvodom je priepastný rozdiel v dostupných zdrojoch na reklamu. (Aby som bol konkrétnejší sú to stotisíce až milión eur mesačne.)

Existuje však aj „malá reklama“ s investíciou sto až tisíc eur mesačne … čo sa s tým dá robiť?

Reklama pre malé firmy sa musí robiť úplne ináč!

… ale AKO?

  • Jednoducho a maximálne efektívne

  • Malé firmy vždy musia hľadať spôsoby AKO za málo peňazí urobiť veľa muziky
  • alebo AKO s minimálnou námahou dosiahnuť čo najlepšie výsledky

Nazvime ju nízkonákladová REKLAMA.

Tu sú 3 kľúčové veci, o ktorých by ste mali vedieť:

1. Zoberte reklamu do svojich rúk – staňte sa aktívnym manažérom svojej reklamy.
Nečakajte, že niekto iný vám porieši reklamu, nemyslite si, že to je vec reklamnej agentúry, vaša reklama je jedine váš problém a zoberte za ňu plnú zodpovednosť.

2. Vzdelávajte sa – aby ste pochopili základné veci ako funguje reklama

3. „Urob si sám“ – staňte sa spolutvorcom svojej reklamy v spolupráci s grafikom či reklamnou agentúrou.
Ako malá firma máte málo zdrojov na reklamu, preto musíte byť vynaliezavý, pružný a mnohé veci si musíte urobiť sami (len potrebujete vedieť ako na to).

Dá sa vôbec urobiť dobrá, fungujúca, úspešná reklama za málo peňazí?

Áno, dá sa!

 

KROK č.2

Žiadne keci – rovno k veci
poďme zmeniť Vašu REKLAMU

AKO ZMENÍTE
nefungujúcu REKLAMU na fungujúcu

Fungujúca reklama

CHCEM VEDIEŤ VIAC >>

( o tom ako sa vzdelávať, stať sa aktívnym manažérom svojej reklamy a vedieť si urobiť sám reklamu, ktorá predáva )

 

Autor: Peter Mamrák