• hlavicka-kreativaGrafické návrhy
  • Logá, design manuály
  • Ideové návrhy, nápady
  • Reklamné koncepcie
  • Copywriting – návrhy sloganov, reklamných textov

 

Nedarí sa Vám upútať reklamou?
Je pre vás reklama len vyhadzovaním peňazí bez efektu?

Pravdepodobne ste niečo neurobili dobre. Možno ste niečo zanedbali, o niečom nevedeli …

Ak chceme hovoriť o profesionálnej reklame, tak by sme mali obsiahnuť 4 hlavné oblasti:

  • STRATÉGIA
  • KREATÍVA
  • VÝROBA / PRODUKCIA
  • MÉDIA

Z praxe vieme, že reklama sa vo väčšine prípadov zužuje na Výrobu (samozrejme za najnižšiu možnú cenu) a pekne vyzerajúci grafický návrh. Ostatné oblasti sa jednoducho nerobia. Problém je v nedostatku financií na reklamu, neznalosti a zažitých stereotypoch správania. Na druhej strane musíme priznať, že spracovanie stratégie reklamy, kreatívnych návrhov, výroba reklamy a nákup médií je finančne natoľko náročné, že väčšina malých firiem si to jednoducho nemôže dovoliť.

Problém – ale nazvime to výzva, je v tom ako obmedzený budget využiť tak, aby sme získali maximum REKLAMY alebo Simply The RESULT.

Cesta ako vytvoriť efektívnu reklamu, ktorá zaujme a osloví cieľovú skupinu je KREATIVITA.
Pri analýze víťazov kreatívnych súťaží za posledných päťnásť rokov sa potvrdila skutočnosť, že až 3/4 kreatívnych reklám boli zároveň aj vysoko efektívne.
Kreativita, ktorá je postavená na znalosti trhu a spotrebiteľoch, nepochybne napomáha prekonávať odmietavé postoje spotrebiteľov k reklame.
Ďalším krokom ako vytvoriť efektívnu reklamu, ktorá prináša výsledky je poznať a využívať platné zásady a princípy reklamy. A to je naša parketa, naše know-how, ktoré Vám ponúkame.


Načo sú nám Kreatívne služby?

Kreatívne služby riešia čo na reklamné materiály dáme.
Teda ČO má naša reklama povedať a AKO bude vyzerať.

 

Konkrétne príklady z praxe:

1. Rozbieham nový biznis
Asi budem potrebovať web stránku, lebo bez nej to dnes nejde a nejakú reklamu na začiatok.
Veľa peňazí, skúseností a vedomostí nemám. Čo robiť? Poradí niekto ako na to, aby ma to finančne nezruinovalo?

2. Máme fungujúcu firmu
Začíname predávať nový sortiment výrobkov. Potrebovali by sme ich nejako na úrovni spropagovať, vyrobiť reklamné materiály …

3. Chceme veľa muziky za málo peňazí
Máme na reklamu malý rozpočet ale vieme, že reklamu jednoducho potrebujeme, musíme dať o sebe vedieť. Čo by ste nám odporučili ako najefektívnejšie použiť tieto peniaze na reklamu?

4. Máme firmu, ktorá je dlhodobo na trhu
Dozrelo u nás presvedčenie, že potrebujeme zmenu. Napríklad novú web stránku, uvažujeme o novom logu firmy a naše firemné materiály sú robené vo Worde. Potrebujeme vytvoriť nový moderný imidž našej značke a urobiť novú prezentáciu našich produktov …

Ak ste v podobnej situácii alebo riešite akúkoľvek inú požiadavku z oblasti reklamy – neváhajte nás kontaktovať.

Máme  r i e š e n i e  pre začínajúce firmy, pre malé aj stredné firmy.
Vždy ide o individuálny prístup a jedinečné riešenie. REKLAMA ušitá presne na Vaše potreby a finančné možnosti.
Ponúkame Vám „Jednoducho výsledky“ alebo maximálnu hodnotu za Vaše peniaze investované do reklamy.

>> Kontaktujte nás – sme tu pre Vás

„We will give your advertising body and soul.“
  Dáme Vašej reklame telo a dušu.

„Pokiaľ nevytvoríte účinné reklamné posolstvo, je takmer jedno, koľko prostriedkov na kampaň vydáte,
aké ostatné komunikačné prostriedky používate a pod. – reklamná kampaň sa pravdepodobne minie úspechom.“
                                                                                                        Moderní reklama – umění zaujmout, Don E. Schultz

 

 

simply-the-result