REKLAMA, ktorá predáva alebo ako zvýšiť PREDAJ

REKLAMA, ktorá predáva – to je to, čo potrebujete. Zapojte REKLAMU do PREDAJA.  Žiaľ, veľmi často sa stáva, že reklama nepredáva.

!!! Na konci získate overené fungujúce know-how, ako zvýšiť predaj reklamou, ktorá zarába.

Najprv vám poviem, ako to väčšinou v praxi vyzerá na základe mojich 28 ročných skúseností z reklamy. Ide o reklamu malých firiem – small business.

Štandardný postup, ktorý nevedie k úspechu

Malá firma potrebuje reklamu, tak ide do reklamnej agentúry. Jedná sa o bežné veci ako sú letáky, nálepky, tabule, bannery, reklamné stojany, výlepy áut a pod. Vaše požiadavky na reklamu spíše na prijímacom oddelení slečna, vyžiada vaše logo a ďalšie podklady. Skončí to väčšinou takto: „My to spracujeme, náš grafik vám vytvorí návrhy reklamy, ktoré vám zašleme emailom.“ Keď sa vám návrhy páčia, tak ich schválite a „reklama“ je hotová.

V čom je problém?

Na prvý pohľad v ničom. Veď tak to robia všetci a všade. Viac ako 90% zákaziek na reklamu prebieha takto.  Problém je „len“ v tom, že sa tu rieši grafické spracovanie dodaných podkladov a nie vaša reklama.

Vysvetlím, ako to myslím.
Ak tvrdím, že toto nie je reklama ale grafické spracovanie podkladov, musím povedať, čo to je reklama.

Čo to je REKLAMA?
Reklama je komunikácia

 

 

 

 

 

 

REKLAMA je komunikácia.
Úlohou reklamy je vytvoriť a doručiť POSOLSTVO o výrobku alebo službe k zákazníkovi.

„Princíp reklamy je sám o sebe vlastne jednoduchý – vytvorenie a doručenie obchodného posolstva o výrobku a službe až k zákazníkovi.
Stáva sa však komplexným, keď sa začneme pýtať: Kto je ten pravý zákazník? Čo je tá správna informácia? Kedy je ten pravý čas? Aké umiestnenie reklamy bude mať najväčší vplyv? Aká je odpovedajúca cena?“ Moderní reklama, Don E. Schultz

Poviem to úplne jednoducho. Ak chceme hovoriť o reklame a naviac o reklame, ktorá predáva, tak si musíme položiť niekoľko otázok a nájsť na ne odpovede.
Ako napríklad: Čo chcem povedať v reklame a prečo? Kto je môj zákazník a čo o ňom viem? Ako upútam pozornosť? Aké média použijem? Aké reklamné nosiče použijem? …

Ak to nespravíme, tak to čo vznikne nie je reklama ale výstrel do tmy.

Teraz sa vráťme k našej modelovej situácii, keď malá firma príde do reklamnej agentúry.
Kedy sa položia a riešia spomínané otázky ohľadom reklamy?
Odpoveď je: Nikdy.
Nerieši to slečna na vstupe ani grafik pri tvorbe grafického návrhu.
Účtuje sa paušálna hodinová sadzba za grafické spracovanie a to je všetko.

Taká reklama nefunguje, je odsúdená na neúspech. Dôvod je prostý – nikto sa vytvoreniu REKLAMY nevenoval.

Ako sa má robiť REKLAMA, ktorá predáva?

Ako malá firma máte jeden večný problém: nedostatok financií na takú reklamu, ktorú by ste potrebovali.

Potrebujete vytvoriť fungujúcu reklamu, ktorá predáva, ale nemôže to veľa stáť, nemôže to trvať desiatky hodín … lebo sa to potom nedá zaplatiť.

Vzniká na prvý pohľad neriešiteľná situácia. Nemáte dosť financií na vytvorenie reklamy, nemôže to dlho trvať a neviete ako vytvoriť takú reklamu, aby fungovala.
Žiadne klasické spôsoby nevedú k výsledku.

Tento problém reklamy pre malé firmy som riešil neustále. Začal som hľadať, študovať všetko, čo existuje doma i v zahraničí. Objavoval som úžasné veci, skúšal som ich v praxi –  a ono to raz fungovalo, inokedy nie. Bol som posadnutý reklamou, chcel som zistiť, ako a prečo to funguje, často som bol v koncoch a nevedel ako ďalej …

„To nie je možné, za tie malé rozpočty v malej reklame sa nedá urobiť poriadna reklama.“ 

Potom prišiel zlom …

a na otázku: Dá sa vôbec urobiť dobrá, fungujúca, úspešná reklama za málo peňazí?

som vedel odpovedať: Áno, dá sa!

Nové riešenie …

Mal som šťastie. Dopomohla náhoda, našiel som ten prameň živej vody. Objavil som kľúčovú vec, bez ktorej reklama nefunguje – spínač úspešnej reklamy. Vznikol jednoduchý systém ako robiť reklamy, ktoré pútajú pozornosť a zvyšujú predaje. Vďaka nemu si aj malé firmy vytvoria fungujúcu reklamu bez veľkých nákladov a okamžite.

Čo konkrétne máte urobiť … ak chcete reklamu, ktorá predáva

Stiahnite si zdarma kľúčové informácie, Ako robiť reklamu, ktorá predáva.
Všetko dôležité, čo potrebujete vedieť, som spísal do minikurzu
ZÁKLADY REKLAMY, ktorá predáva.
Môžete si ho STIAHNUŤ ZDARMA TU >>

ZÁKLADY REKLAMY ktorá predáva
Stiahnuť ZDARMA

 

 

 

 

 

 

 

 

Ak si chcete sami vytvoriť REKLAMU, ktorá predáva,
– pritiahnuť viac zákazníkov
– získať viac nových zákaziek
– zarobiť viac peňazí
kliknite TU a stiahnite návod na fungujúce reklamy ZDARMA >>